تفریحات رایگان دبی

۱۰۹ بازديد

دبی این روز ها از امروزی ترین و دوستداشتنی ترین شهرهای عالم در نزد گردشگران میباشد و خیر صرفا ساکنان آسیا برای تفریح بدین شهر میروند حتی اروپائیان متعددی را هم در‌این دیار می‌بینید که دبی را برای گذراندن تعطیلاتشان تعیین کرده اند.

 

مسافران دبی مدام با یک ایراد پهناور دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند و آن هم مخارج زیاد تفریحات درین شهر میباشد، اکثر وقت ها مسافران تورهای توریسم را با هزینه ی خیر و خوبی تنظیم می نمایند ولی در طول مهاجرت متوجه بها بالای تفریح و سرگرمی های این شهر می گردند و نهایتا از آنچه طرح ریزی کرده بودند بیش تر خرج می‌کنند.با مجله گردشگری هم اقلیم همراه باشید.

 

 

 

هزینه ی بالای تفریحات در دبی سبب ساز گردیده که اکثری از مسافران سفری خوش را تجربه نکنند به همین عامل اینبار سعی نمودیم تا تفریحاتی را معرفی نماییم تا سوای پرداخت هیچ هزینه ای در دبی بتوانید آنان را انجام داده و حسابی خوش بگذرانید، برای لذت بردن از زیبایی های شهر دبی لازم وجود ندارد بدون شک زیاد خرج فرمایید بلکه بایستی با طرز های بهتر خرج کردن آشنا گردید که از شایسته ترین آنان تفریحات بدون پول و ارزان است.

 

شاید تتا به درحال حاضر نمی دانستید که در دبی سرگرمی های بدون‌پول هم وجود داشته باشد ولی این یک تصور تماما خطا میباشد. هم پا هم اقلیم باشید تا اضافه با تفریحات بدون پول در دبی آشنا شویم.

- بیابان گردی

 

مرزو بوم امارات متحده ی عربی از کم آب ترین مملکت های دنیاست که در سالیان اخیر با نقص‌ خشکسالی و کمبود آب دست و پنجه قابل انعطاف میکنند. درین مرزو بوم بیابان و شنزارهای متعددی موجود هست که از زیباترین و سوزان ترین صحراهای عالم میباشند. تفریحات گران قیمت و سوار شدن بر ماشین های شاسی بلند مطمئنا مخارج گزافی در بر خواهد داشت البته در واقعیت گشت و گذار، پیاده روی و عکاسی در بیابان هیچ هزینه ای ندارد و شما میتوانید تماما بدون پول به تماشای کویرهای مخصوص دبی بپردازید.

 

اما در حالتی که هزینه ی کویرگردی بریای شما مساله ای وجود ندارد می‌توانید پیوند پایین را مشاهده نموده و با کلیه ی تفریحات کویری در دبی آشنا گردید:

2- حاشیه دریا گردی

 

علاوه بر کویرهای داغ و سوزان در دبی سواحل دیده نواز و بسیار زیبایی هم موجود هست که میتوانید سوای پرداخت هیچ هزینه ای از آن‌ها دیدن نمائید و از جلوه ی زیبای طبیعت لذت ببرید. اعتنا داشته باشید که اکثری از سواحل دبی وابسته به هتل ها هستند و برای ورود به ان ها می بایست هزینه پرداخت کنید ولی برای ورود به تعداد متعددی از کنار دریا های دبی هم نیازی به پرداخت هیچ سیرتکامل هزینه نیست.

 

برای شناخت اضافه با حاشیه دریا های دبی روی لینک و پیوند تحت کلیک نمائید:

 بازدید از آبنمای دبی | Dubai Fountains

 

در دبی و در دریاچه ی ساختمان بلند خلیفه آبنمای موزیکال زیبایی تاسیس شده است، گفته می‌شود حدودا ۶۶۰۰ چراغ در‌این آبنما به فعالیت رفته که همدم با پخش آهنگ جلوه ی زیباتری بدین بنا ی دیده نواز می‌دهند. آبنمای دبی این قابلیت و امکان را دارااست که با لامپ های ۲۵ رنگش به بیست و پنج رنگ متعدد در آید.

 

حدودا ۸۰۰ میلیون درهم برای ایجاد این آبنما هزینه شد تا به صورت مدرن در آید. فعالیت ایجاد این آبنمای جذاب را یک کمپانی آمریکایی انجام داده میباشد.

 

بازدید از این آبنما که خیر فقط در دبی بلکه در امارات دارای شهرت و دارای شهرت میباشد و میتواند تجربه ی جالبی برای گردشگرانی باشد که برای تفریح و بازدید از دبی به‌این شهر مسافرت کرده اند.

 

از نکات جذاب این آبنما می شود به پرتاب آب تا ۱۵۲ متر فراتر از سطح زمین اشاره کرد که بسیار گزینه دقت و استقبال گردش گر ها قرار میگیرد. این آبنما در سال ۲۰۰۸ میلادی ساخته شد و فقط در ساعاتی از روز فعال هست، اکثر وقت ها عصر کار این آبنما از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ به دوران نیم ساعت و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ هر نیم ساعت یکبار می‌باشد.تماشای این آبنما یک کدام از شایسته ترین عمل هایی میباشد که پیشنهاد میشود گردشگران دبی انجام دهند. بازدید از آبنمای موزیکال دبی تماما بدون پول می‌باشد.

 

در صورتی علاقمند می باشید اضافه راجع‌به این آبنمای فوق العاده بدانید روی پیوند ذیل کلیک فرمائید:

 

آبنمای دبی | اصلی ترین رقص موزیکال آب در جهان

 

نشانی: امارات متحده عربی، دبی، دبی محصول.

4- گشت در مرکز ها خرید

 

در دبی مرکز ها خرید فوق العاده ای موجود است که حتی دیدن آن‌ها و گشت و گذار درین مرکزها هم تفریحی دیدنی و فراموش نشدنی میباشد. از شایسته ترین مرکز ها خریدی که سفارش می‌کنیم مسلما آن را از نزدیک ملاحظه کنید دبی جنس است. دبی جنس مطرح ترین راس خرید دنیاست به این ترتیب در صورتی هیچ خریدی هم از آن نکنید صد رد صد در سفرتان به دبی می بایست آن را مشاهده کنید.

 

گشت و گذار در عظیم ترین راس خرید جهان سوای صرف هیچ هزینه ای از شایسته ترین تجارب معاش شما خواهد بود. چنانچه علاقمند می‌باشید طولانی تر در مورد این راءس خرید خوشگل بدانید روی پیوند تحت کلیک نمایید:

 

منبع : جاهای دیدنی دبی
هزینه سفر به دبی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.